Ainakin itseni mielestä. :)
![]() |
| ♥ |
![]() |
| vaaleanpunaista |
Tein nämä korvikset samalla cernit massalla mitä viimeksikin. :)
Kaikki tuotteet olen hommannut Tiimarista. Tuossa cernit massassa huomasin yhden
ongelman. Yllättävän pehmeetä on, vähän liianki. :/ ei voi kauheasti sellasta
pikkutarkkaa työtä tehdä, koska muute se massa menee niiku lätty konsanaan.
LÄTS. ei kiva yhtää. :/
| Tässä korvikset ovat menossa uuniin. :) |
![]() |
| Kaulakoru. Nauha on ohutta organzanauhaa. Tiimarista saa niitäkin monin eri sävyin. |
Korvakorut & kaulakoru. Korutarvikkeet tiimarista.
Kaulakorun nauhana organzanauha.

Muffinssi korvakorut. Korutarvikkeet Tiimarista.

Muffinssi korvakorut. Korutarvikkeet Tiimarista.

Hieman sumee kuva kaikista korvakoruista mitä viime
kerralla tein. :)
Teksti voi vähän mennä miten sattuu ja olla vähän eri
kokoista. Mutta tää blogger ei aina tykkää toimii sillätavoin
ku ite haluisin. :D
-merja







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti